De waarheid over opvulling vluchten

Hoe OTP wordt gemeten is onlangs in het geding komen met de suggestie dat de meting tegen een geplande ‘block time’ is minder interessant dan kijken naar welke luchtvaartmaatschappijen je daar snelste kunt krijgen.

Zijn ‘opvullings’ schema luchtvaartmaatschappijen om het gemakkelijker maken om on-time performance doelen te raken? Met real-time status vluchtinformatie het bereiken van de reiziger sneller dan ooit, is de realiteit van accurate vluchttijden belangrijker voor de klant dan OTP? Optillen van een deksel op de vraag, wat OAG heeft gevonden maakt voor een aantal interessante lezing er zeker verdienste inzicht in de relatie tussen de twee. Hoewel het waar is dat de geplande tijd om te vliegen tussen twee luchthavens op een aantal van de drukste routes in de wereld is toegenomen, is het vaak niet zo eenvoudig als het geloven vervoerders kiezen om zichzelf beter te maken door het aanpassen van schema keer kijken.

Met behulp van de real-time vluchtstatus database en schema’s analysetools, heeft OAG een diepere kijk in de kwestie genomen en details hoe vliegtuigtypes een verschil kan maken. In sommige gevallen kan vliegen variëren met maximaal een uur op dezelfde route, evenals taxiën afstanden luchthavens. Wat bijdraagt ​​aan de OTP verhaal? Hebben beide benaderingen waarde voor de klant en de luchtvaartmaatschappij?

Volg routes van vliegtuigen met een flightracker.